ABC Fundraisingu

Projekt dla organizacji pozarządowych
z Warmii i Mazur

&

Masz pomysł na ciekawe przedsięwzięcie społeczne i szukasz dla niego partnerów biznesowych?

&

Nie wiesz, jak włączyć firmę do realizacji działań?

&

Zastanawiasz się, jak przy wsparciu firmy w ciekawy sposób wypromować ważną ideę?

&

Szukasz pomysłów na ciekawe pokazanie partnera w działaniach promocyjnych?

Zapraszamy Cię na bezpłatny webinar
dla organizacji pozarządowych z Warmii i Mazur:

6 DOBRYCH PRAKTYK W PARTNERSTWIE NGO Z BIZNESEM

Webinar odbędzie się 15 grudnia 2023 o godzinie 12.00.

W trakcie webinaru omówimy
6 dobrych praktyk współpracy organizacji z biznesem i ich zastosowanie w praktyce.

Dowiesz się, jak organizacje:

&

korzystają z wolontariatu pracowniczego

&

stosują barter z biznesem w swoich działaniach

&

współpracują z twórcami i wydawnictwami

&

wykorzystują nowe technologie w promocji idei

&

stosują nieszablonowe rozwiązania w promocji partnera

&

szukają partnerów w oparciu o wspólne wartości

Kto poprowadzi webinar?

Joanna Gogolińska

Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu. W l. 2013-2023 odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii. Nadzorowała 10 edycji Programu Explory wspierającego młode talenty naukowe, w trakcie których zorganizowano 50 wydarzeń do 60 tys. odbiorców łącznie. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR. Absolwentka kursu PROMENGO realizowanego przez FAOO, finansowanego ze środków Amerykańskiej Fundacji Wolności.

Joanna Gogolińska

Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu.
W l. 2013-2023 odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii. Nadzorowała 10 edycji Programu Explory wspierającego młode talenty naukowe, w trakcie których zorganizowano 50 wydarzeń do 60 tys. odbiorców łącznie. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR. Absolwentka kursu PROMENGO realizowanego przez FAOO, finansowanego ze środków Amerykańskiej Fundacji Wolności.

Natasza Nikiel

Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Angielskiego w Biznesie.

Natasza Nikiel

Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Angielskiego w Biznesie.

Webinar jest bezpłatny dzięki dofinansowaniu ze środków Samorządu Warmińsko-Mazurskiego.

Wypełnij formularz i zapisz się.
Czekamy na Ciebie!

Kim jesteśmy?

Fundacja PROMO & FUND powstała w 2022 roku w Warszawie z inicjatywy dwóch ekspertek, które swoje doświadczenie promocyjne i fundraisingowe zdobyły zarówno w sektorze biznesowym jak i pozarządowym.

Poprzez działania naszej Fundacji chcemy pomóc praktykom rozwijać się w obszarze fundraisingu i promocji, aby jeszcze lepiej mogli pozyskiwać środki i zasoby dla swoich organizacji i beneficjentów działań. Naszym celem jest stworzenie przyjaznej społeczności, która chce dzielić się wiedzą i doskonalić swoje umiejętności, aby zmieniać świat na lepsze.

Joanna Gogolińska i Natasza Nikiel

Projekt „ABC FUNDRAISINGU. Wzmocnienie potencjału organizacji pozarządowych z Warmii i Mazur w zakresie fundraisingu” sfinansowany jest ze środków Samorządu Warmińsko-Mazurskiego na podstawie umowy Nr 13/DSPP-III.614.2.2022/2.
Na projekt składa się szkolenie dla organizacji pozarządowych, webinar oraz usługa doradczo-szkoleniowa dla wybranej organizacji z Warmii i Mazur.

Scroll to Top