ABC Fundraisingu
Projekt dla organizacji pozarządowych
z Warmii i Mazur
Masz pomysł na ciekawe przedsięwzięcie społeczne i szukasz dla niego partnerów biznesowych?
Nie wiesz, jak włączyć firmę do realizacji działań?
Zastanawiasz się, jak przy wsparciu firmy w ciekawy sposób wypromować ważną ideę?
Szukasz pomysłów na ciekawe pokazanie partnera w działaniach promocyjnych?
Zapraszamy Cię na bezpłatny webinar
dla organizacji pozarządowych z Warmii i Mazur:
6 DOBRYCH PRAKTYK W PARTNERSTWIE NGO Z BIZNESEM
Webinar odbędzie się 15 grudnia 2023 o godzinie 12.00.
W trakcie webinaru omówimy
6 dobrych praktyk współpracy organizacji z biznesem i ich zastosowanie w praktyce.
Dowiesz się, jak organizacje:
korzystają z wolontariatu pracowniczego
stosują barter z biznesem w swoich działaniach
współpracują z twórcami i wydawnictwami
wykorzystują nowe technologie w promocji idei
stosują nieszablonowe rozwiązania w promocji partnera
szukają partnerów w oparciu o wspólne wartości
Kto poprowadzi webinar?
Joanna Gogolińska
Prezeska Zarządu Fundacji Promo&FundMenedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu. W l. 2013-2023 odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii. Nadzorowała 10 edycji Programu Explory wspierającego młode talenty naukowe, w trakcie których zorganizowano 50 wydarzeń do 60 tys. odbiorców łącznie. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR. Absolwentka kursu PROMENGO realizowanego przez FAOO, finansowanego ze środków Amerykańskiej Fundacji Wolności.
Joanna Gogolińska
Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund
Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu.
W l. 2013-2023 odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii. Nadzorowała 10 edycji Programu Explory wspierającego młode talenty naukowe, w trakcie których zorganizowano 50 wydarzeń do 60 tys. odbiorców łącznie. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR. Absolwentka kursu PROMENGO realizowanego przez FAOO, finansowanego ze środków Amerykańskiej Fundacji Wolności.
Natasza Nikiel
Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&FundMenadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Angielskiego w Biznesie.
Natasza Nikiel
Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund
Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Angielskiego w Biznesie.
Webinar jest bezpłatny dzięki dofinansowaniu ze środków Samorządu Warmińsko-Mazurskiego.
Fundacja PROMO & FUND powstała w 2022 roku w Warszawie z inicjatywy dwóch ekspertek, które swoje doświadczenie promocyjne i fundraisingowe zdobyły zarówno w sektorze biznesowym jak i pozarządowym.
Poprzez działania naszej Fundacji chcemy pomóc praktykom rozwijać się w obszarze fundraisingu i promocji, aby jeszcze lepiej mogli pozyskiwać środki i zasoby dla swoich organizacji i beneficjentów działań. Naszym celem jest stworzenie przyjaznej społeczności, która chce dzielić się wiedzą i doskonalić swoje umiejętności, aby zmieniać świat na lepsze.
Joanna Gogolińska i Natasza Nikiel
Projekt „ABC FUNDRAISINGU. Wzmocnienie potencjału organizacji pozarządowych z Warmii i Mazur w zakresie fundraisingu” sfinansowany jest ze środków Samorządu Warmińsko-Mazurskiego na podstawie umowy Nr 13/DSPP-III.614.2.2022/2.
Na projekt składa się szkolenie dla organizacji pozarządowych, webinar oraz usługa doradczo-szkoleniowa dla wybranej organizacji z Warmii i Mazur.