KONFERENCJA PROMO&FUND

7-8 GRUDNIA 2023
WROCŁAW

Iceland Liechtenstein Norway - Active citizen fund

O konferencji

Konferencja Promo&Fund 2023 odbyła się 7-8 grudnia 2023 we Wrocławiu,
we Wrocławskim Parku Technologicznym. Celem konferencji było stworzenie możliwości wymiany doświadczeń, inspiracji i edukacji, a tym samym zwiększenie skuteczności działania organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków oraz promocji.
Pierwszego dnia odbyło się 9 wykładów – prezentacji studiów przypadków ciekawych działań w obszarze promocji i fundraisingu oraz 3 dyskusje panelowe. Tematyka konferencji koncentrowała się na 3 obszarach współpracy organizacji pozarządowych z biznesem, tworzeniu własnych mediów organizacji pozarządowych oraz realizowaniu działań komunikacyjnych we współpracy z firmami, mediami i twórcami.

Drugiego dnia odbyło się 9 warsztatów i sesji tematycznych, poświęconych możliwościom wykorzystania raportów w działaniach fundraisingowych i promocyjnych, tworzeniu ofert sponsorskich, tworzeniu materiałów video dla organizacji, reprezentowania organizacji, tworzeniu newsletterów, wykorzystaniu monitoringu mediów w działaniach promocyjnych oraz kryzysom komunikacyjnym.

Prelegenci

Prelegentami byli doświadczeni eksperci z wiodących organizacji pozarządowych:
&Fundacja ITAKA Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych
&Helsińska Fundacja Praw Człowieka
&Fundacja Zaawansowanych Technologii
&Fundacja Rak’n’Roll
&Fundacja Zwolnieni z Teorii
&Fundacja Empiria i Wiedza
&Fundacja im. Julii Woykowskiej
&Fundusz Lokalny Masywu Śnieżnika
oraz firm współpracujących z sektorem NGO:
&Wrocławski Park Technologiczny
&Credit Agricole Bank Polska S.A.
&Brand 24
&Insight PR

Zobacz Prelegentki i Prelegentów

Ewa Babicka

Specjalistka ds. promocji, Fundacja Zaawansowanych Technologii

Specjalistka ds. komunikacji, z 11 letnim doświadczeniem w sektorze organizacji pozarządowych. Koordynowała działania komunikacyjne m.in w Fundacji Synapsis czy Stowarzyszeniu WIOSNA (projekty Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości), gdzie współtworzony przez nią projekt został nagrodzony tytułem Kampanii Społecznej Roku i nagrodą Kreatura 2016. W agencjach PR- owych wspierała marki komercyjne i społeczne w zakresie komunikacji zewnętrznej, współpracy z mediami i działań w social mediach. W Fundacji Zaawansowanych Technologii, od stycznia 2022 odpowiada za całość działań komunikacyjnych. Wielbicielka małych miasteczek, czarnej kawy i musicali.

Marta Bodys

CEO, Insight

Od kilkunastu lat związana z komunikacją projektów społecznych i komercyjnych, realizowanych nie tylko w kraju, ale też międzynarodowo, szczególnie w ramach inicjatyw UE. CEO firmy Insight, która zajmuje się kompleksową komunikacją dla biznesu i nauki. Zwolenniczka postrzegania komunikacji jako kompleksowego procesu, który powinny wdrażać firmy i organizacje. Autorka publikacji naukowych dotyczących komunikacji społecznej i politycznej w Polsce.

Katarzyna Czarnota

Helsińska Fundacja Praw Człowieka

Socjolożka, badaczka, koordynatorka projektów w Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. W swoich badaniach wykorzystuje metodologię krytycznych badań w działaniu, koncentrując się na wskazywaniu sposobów łączenia teorii z praktyką i tworzeniu modeli produkcji wiedzy opartych na kwestionowaniu istniejących podziałów i ról. W ostatnich latach była zaangażowana w interdyscyplinarne projekty dotyczące „kryzysu azylowego UE”, mieszkalnictwa, gentryfikacji, neo-rasizmu i form przemocy wobec osób z doświadczeniem uchodźstwa i migracji.

Dominik Dobrowolski

Ekolog, edukator i podróżnik, www.cycling-recycling.eu

Od ponad 30 lat zaangażowany w walkę z zanieczyszczaniem środowiska. Członek Rady Naukowej Hydropolis. Społecznik Roku 2022 tygodnika Newsweek Polska. Pomysłodawca i organizator akcji: #CyclingRecycling, Eko-Walentynki, Recykling Daje Owoce, Recykling Rejs, Śmieci Skrzydeł Nie Mają, Akcja Czysta Odra Akcja Czysta Wisła, Kręci Nas Recykling, międzynarodowy spływ kajakowy Wrocław-Berlin.

Justyna Dzikowska

Head of Marketing, BRAND24

Marketerka z dziesięcioletnim doświadczeniem zdobywanym głównie w obrębie globalnych SaaSów i agencji. Pracowała dla takich marek jak Wedel, Winiary, Soraya, Packhelp, Divante czy Piwik PRO. Ulubione obszary to Content Marketing, Influencer Marketing i Media Społecznościowe. Absolwentka Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.

Rafał Flis

Współzałożyciel, Wiceprezes Zarządu fundacji Zwolnieni z Teorii

Jeden z założycieli fundacji Zwolnieni z Teorii, która wprowadziła pracę zespołową do polskich szkół średnich. Uczniowie realizując prawdziwe projekty społeczne zdobywają kompetencje przyszłości. Social Innovator of the Year 2016 in PL by MIT Tech Review.

Joanna Gogolińska

Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu. Przez 10 lat odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii, w latach 2022-23 na stanowisku Wiceprezeski Fundacji. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych.

Izabela Jezierska-Świergiel

Wiceprezeska Zarządu, Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych

Ekspertka ds. projektów społecznych. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację multimedialną na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studia podyplomowe na kierunku PR w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat jest odpowiedzialna za realizację wszystkich kampanii Fundacji ITAKA, zarówno tych profilaktycznych jak i fundraisingowych, które zostały docenione przez jury branżowych plebiscytów i konkursów (m.in. „Snap&Seek”, „Gdzie jest Andrzej?”). Odpowiedzialna za współpracę z mediami. Pełni także rolę rzecznika prasowego Fundacji.

Agata Kominiak

Członkini zarządu Fundacji im. Julii Woykowskiej, fundatorka Muzeum Historii Kobiet

Pedagożka, trenerka, członkini zarządu Fundacji im. Julii Woykowskiej i fundatorka w Fundacji Muzeum Historii Kobiet, wcześniej dyrektorka sprzedaży i marketingu. Koordynuje projekty aktywizacji i wzmocnienia kobiet, w tym społecznego włączania kobiet z Ukrainy. Prowadzi Warsztaty Mocy w szkołach, zabiera nastolatki na sesję Rady Gminy i składa petycję, by pokazywać im sprawczość. Współautorka gry społecznej (przygotowanej w ramach inkubatora Włącznik Innowacji Społecznych) – Dziewczyny Rządzą!, w której graczki wcielają się w role Radnych i rozwiązują problemy miasta.

Zuzanna Komornicka

Specjalistka ds. marketingu i komunikacji, Federacja Funduszy Lokalnych w Polsce, Fundusz Lokalny Masywu Śnieżnika

Certyfikowana trener, wykładowczyni, inspiratorka, ekspertka ds. promocji. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego,
The City University of New York, Akademii Mistrzów Treningu. Od ponad 15 lat pracuje dla ludzi i z ludźmi. Zajmuje się doradztwem, opracowywaniem strategii i kampanii promocji dla środowiska biznesowego, startupowego i NGO oraz szkoleniami dot. marketingu, kreatywności, design thinking czy event managementu. Na swoim koncie ma zrealizowanych ponad 2000 godzin szkoleniowych oraz wiele innowacyjnych kampanii i autorskich projektów.

Jacek Maciejewski

Prezes zarządu, Fundacja Rak’n’Roll

Ma bardzo duże doświadczenie w zakresie komunikacji marketingowej, jako twórca strategii i kreacji. Pracował z licznymi markami, a wśród nich z małymi, wprowadzając je na rynek i największymi, odpowiadając za ich rozwój. Tworzenie i budowanie marek jest jego talentem i pasją. Stworzył m.in. markę Fundacji Rak’n’Roll. Kieruje Zespołem Komunikacji i Fundraisingu w Rak’n’Rollu, jest także członkiem zarządu Fundacji. Jest jednym z twórców konceptu Profilaktyki Na Nowo, który zmienia paradygmat komunikacji profilaktyki nowotworów i chorób cywilizacyjnych.

Natasza Nikiel

Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin.

Tomasz Nikiel

Trener biznesu, ekspert ekspert w dziedzinie umiejętności społecznych i kompetencji miękkich

Trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem, ekspert w dziedzinie umiejętności społecznych i kompetencji miękkich, twórca programów rozwojowych, wykładowca akademicki, absolwent szkoły trenerów. Ma na swoim koncie niemal 7000 godzin szkoleń i konsultacji stacjonarnych i on-line. Pomaga ludziom w rozwoju. Uczy, jak budować relacje przez komunikację. Pomaga zrozumieć i wdrożyć umiejętności społeczne i kompetencje miękkie w codziennym życiu. Pracuje z liderami i zespołami w firmach i instytucjach w całej Polsce.

Leonard Osiadło

Fundraiser, OKO. press

Miłośnik opowiadania historii, backstage’u i tabelek. Swoją przygodę z trzecim sektorem zaczynał w Stowarzyszeniu WIOSNA, gdzie współtworzył komunikację videostorytellingową dla Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. Przeprowadził wywiady m.in. z Yoko Ono, Robertem Lewandowskim i Agnieszką Radwańską. Odpowiadał za direct mailing i e-mail journey w Polskiej Akcji Humanitarnej i Krytyce Politycznej. Obecnie rozwija fundraising indywidualny w OKO.press. W wolnym czasie uczeń klasy perkusji w Szkole Muzyki Rozrywkowej i Jazzu im. Krzysztofa Komedy.

Agnieszka Pałys

Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego, Wrocławski Park Technologiczny, Prezeska Fundacji Pro Mathematica

Prezes Zarządu Fundacji Pro Mathematica, Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego we Wrocławskim Parku Technologicznym. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła interdyscyplinarne, podyplomowe studia Executive MBA. Zarządza Niepublicznym Przedszkolem „Technoludek”. Poza kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze prawnym, mocno zaangażowana w edukację oraz promowanie przedsiębiorczości.

Przemysław Przybylski

Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznik Prasowy, Credit Agricole

Od 2017 r. pełni funkcję dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego banku Credit Agricole. Wcześniej był rzecznikiem i kierownikiem Działu Public Relations Lotniska Chopina w Warszawie, a także rzecznikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Lasów Państwowych oraz Rzecznika Praw Dziecka. Przez ponad 10 lat był dziennikarzem, m.in. w RMF FM, Telewizji Polskiej i Ekspressie Wieczornym. W latach 2001-05 był członkiem Zarządu Głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W latach 2014-15 dwukrotnie wybierany był do trójki najlepszych rzeczników prasowych w branżowym konkursie Protony.

Joanna Przydatek

Menadżerka ds. zarządzania projektami w Fundacji Empiria i Wiedza

Od wielu lat pracuje jako pedagog, edukatorka i trenerka. Ma doświadczenie działania w wielu sektorach; przez kilkanaście lat pracowała w rolach liderskich i zarządczych w organizacjach pozarządowych, oświacie i kulturze. Z uwagą przygląda się sposobom komunikacji między ludźmi, co jest związane z wieloma kursami, które ukończyła (m.in. NVC, Skala Współpracy, mediatorów sądowych).

Uczestnicy

W Konferencji uczestniczyli członkowie zarządu, specjaliści ds. promocji i specjaliści ds. pozyskiwania środków w organizacjach pozarządowych oraz przedstawiciele firm współpracujących z organizacjami pozarządowymi z całej Polski. W wydarzeniu stacjonarnie wzięło udział 99 osób, reprezentujących firmy i organizacje z całej Polski. Pierwszy dzień konferencji był transmitowany na żywo na portalu Facebook.

Galeria zdjęć

Partnerzy konferencji

Wrocławski Park Technologiczny
Projektujemy przyszłość
Insight PR

Projekt realizowany przez

Projekt finansowany przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG i Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.

Kolejna edycja Konferencji już 4 i 5 grudnia 2024!

Chcesz wziąć udział w kolejnej konferencji lub zostać jej partnerem? Skontaktuj się z nami!


Kim jesteśmy?

Fundacja PROMO & FUND powstała w 2022 roku w Warszawie z inicjatywy dwóch ekspertek, które swoje doświadczenie promocyjne i fundraisingowe zdobyły zarówno w sektorze biznesowym jak i pozarządowym. Poprzez działania naszej Fundacji chcemy pomóc praktykom rozwijać się w obszarze fundraisingu i promocji, aby jeszcze lepiej mogli pozyskiwać środki i zasoby dla swoich organizacji i beneficjentów działań. Naszym celem jest stworzenie przyjaznej społeczności, która chce dzielić się wiedzą i doskonalić swoje umiejętności, aby zmieniać świat na lepsze.

Zapisz się do newslettera, aby otrzymać comiesięczną dawkę bezpłatnej wiedzy oraz informacje o naszych działaniach!

Scroll to Top