Cykl bezpłatnych webinarów

Konkretnie o promocji i fundraisingu w NGO

Zapraszamy na cztery bezpłatne
edukacyjne spotkania on-line o kluczowych wyzwaniach, z którymi mierzą się praktycy NGO, zajmujący się pozyskiwaniem funduszy i promocją w swoich organizacjach.
Porozmawiamy o tym, jak budować trwałe partnerstwa z biznesem, dlaczego social media to nie wszystko oraz jak mówić o działaniach organizacji tak, aby budować wokół niej wspierającą społeczność.

Terminy i tematyka webinarów

19.10.2023
godzina 10.00-11.00

Budowanie i utrzymywanie partnerstw.
Kto może być sojusznikiem naszej idei i jak budować trwałe partnerstwa?


Gość:
Joanna Gogolińska
Prowadząca:
Natasza Nikiel

O czym będziemy rozmawiać?

Dla 67% organizacji pozarządowych największym wyzwaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa finansowego dla organizacji i jej działań*. Jednym ze sposobów wyjścia z myślenia “ od grantu do grantu” jest szukanie i tworzenie partnerstw z biznesem, samorządami i nauką.
Porozmawiamy o tym, jak identyfikować, kto może być sojusznikiem naszej idei? Jak rozwijać projekt we współpracy z firmami? Jakie wsparcie może zaoferować nam partner i co może wnieść do naszych działań? I wreszcie –
jak tworzyć wieloletnie partnerstwa?

26.10.2023
godzina 10.00-11.00

Budujemy społeczność wokół własnych mediów.
Strony internetowe, newslettery, blogi, podcasty.


Gość:
Natasza Nikiel
Prowadząca:
Izabela Jezierska-Świergiel

O czym będziemy rozmawiać?

Większość organizacji pozarządowych promuje swoje działania
w social mediach. Nie mamy jednak wpływu na to według jakich algorytmów one działają.
Własne media to promocja na własnych zasadach.
Strony www, blogi, podcasty, newslettery pozwalają nam na pełną kontrolę przekazu, dlatego tak istotne jest budowanie wokół nich własnej społeczności.
Na webinarze porozmawiamy o tym, jak robić to skutecznie i wykorzystać własne media do działań fundraisingowych.

9.11.2023
godzina 10.00-11.00

Niech inni o nas mówią
– z przekonaniem i zgodnie z prawdą.


Gość:
Izabela Jezierska-Świergiel
Prowadząca:
Joanna Gogolińska

O czym będziemy rozmawiać?

Nie jest ważne, jak o nas mówią, ważne, że mówią?
Nie do końca się z tym zgadzamy!
Nieprecyzyjny lub błędny przekaz może bardzo zaszkodzić, zarówno organizacjom, jak i ich beneficjentom.
Na webinarze pomówimy o tym, Jak promować tematykę społeczną wśród twórców oraz jak współpracować z producentami filmów i z autorami książek.
Zastanowimy się, jak zachęcać beneficjentów naszych działań do wspierania organizacji i jak jak włączyć ambasadorów organizacji
w działania promocyjne i fundraisingowe.

16.11.2023
godzina 10.00-11.00

Trudne pytania oraz wyzwania w pracy fundraisera
i specjalisty ds promocji.


W webinarze udział wezmą:
Joanna Gogolińska
Natasza Nikiel
Izabela Jezierska-Świergiel

O czym będziemy rozmawiać?

Czy organizacji pozarządowej wypada się promować?
Czy wszystkie środki od sponsorów organizacja przekazuje beneficjentom?
Czy w organizacjach pozarządowych pracują ludzie, którzy nie odnaleźli się w biznesie?
Czy bezpłatna pomoc to bezpłatna praca osób, które ją świadczą? Czy organizacja powinna być zarządzana jak firma?
Dlaczego za porady Waszych ekspertów trzeba (tyle) płacić?
To przykłady pytań, które – pracując organizacjach pozarządowych – słyszałyśmy wielokrotnie. I chętnie na nie odpowiemy!

W webinarach udział wezmą:

Joanna Gogolińska

Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu. W l. 2013-2023 odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii. Nadzorowała 10 edycji Programu Explory wspierającego młode talenty naukowe, w trakcie których zorganizowano 50 wydarzeń do 60 tys. odbiorców łącznie. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR. Absolwentka kursu PROMENGO realizowanego przez FAOO, finansowanego ze środków Amerykańskiej Fundacji Wolności.

Joanna Gogolińska

Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu.
W l. 2013-2023 odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii. Nadzorowała 10 edycji Programu Explory wspierającego młode talenty naukowe, w trakcie których zorganizowano 50 wydarzeń do 60 tys. odbiorców łącznie. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR. Absolwentka kursu PROMENGO realizowanego przez FAOO, finansowanego ze środków Amerykańskiej Fundacji Wolności.

Natasza Nikiel

Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Angielskiego w Biznesie.

Natasza Nikiel

Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Angielskiego w Biznesie.

Izabela Jezierska-Świergiel

Ekspertka ds. projektów społecznych

Wiceprezes zarządu Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację multimedialną na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studia podyplomowe na kierunku PR w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat jest odpowiedzialna za realizację wszystkich kampanii Fundacji ITAKA, zarówno tych profilaktycznych jak i fundraisingowych, które zostały docenione przez jury branżowych plebiscytów i konkursów (m.in. „Snap&Seek”, „Gdzie jest Andrzej?”). Odpowiedzialna za współpracę z mediami. Pełni także rolę rzecznika prasowego Fundacji.

Izabela Jezierska-Świergiel

Ekspertka ds. projektów społecznych

Wiceprezes zarządu Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację multimedialną na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studia podyplomowe na kierunku PR w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat jest odpowiedzialna za realizację wszystkich kampanii Fundacji ITAKA, zarówno tych profilaktycznych jak i fundraisingowych, które zostały docenione przez jury branżowych plebiscytów i konkursów (m.in. „Snap&Seek”, „Gdzie jest Andrzej?”). Odpowiedzialna za współpracę z mediami. Pełni także rolę rzecznika prasowego Fundacji.

Wypełnij formularz, aby zapisać się na cykl webinarów.
Czekamy na Ciebie!

Kim jesteśmy?

Fundacja PROMO & FUND powstała w 2022 roku w Warszawie z inicjatywy dwóch ekspertek, które swoje doświadczenie promocyjne i fundraisingowe zdobyły zarówno w sektorze biznesowym jak i pozarządowym.
Poprzez działania naszej Fundacji chcemy pomóc praktykom rozwijać się w obszarze fundraisingu i promocji, aby jeszcze lepiej mogli pozyskiwać środki i zasoby dla swoich organizacji i beneficjentów działań. Naszym celem jest stworzenie przyjaznej społeczności, która chce dzielić się wiedzą i doskonalić swoje umiejętności, aby zmieniać świat na lepsze.

Joanna Gogolińska i Natasza Nikiel
Projekt finansowany przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG i Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele –Fundusz Regionalny.
Scroll to Top