ABC Fundraisingu
Projekt dla organizacji pozarządowych
z Warmii i Mazur
Twoja organizacja chce pozyskiwać pieniądze od firm, ale nie wiesz, od czego zacząć?
Masz pomysł za współpracę z konkretną firmą, ale głowisz się, jak napisać atrakcyjną ofertę?
Masz wątpliwości, jakie korzyści może zaoferować sponsorowi Twoja organizacja?
Nie wiesz, jak przygotować się do spotkania ze sponsorem?
Jeśli tak, zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie
dla organizacji pozarządowych z Warmii i Mazur:
Pozyskiwanie środków dla organizacji pozarządowych w praktyce
– jak rozpocząć współpracę z partnerem biznesowym?
Szkolenie odbędzie się 5 października 2023 w Olsztynie.
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
dowiesz się, jak przygotować się do pozyskiwania środków od firm
nauczysz się prezentacji swojego projektu tak, aby zainteresować nim potencjalnego sponsora
będziesz wiedział/a, gdzie szukać dofinansowania i jakich form wsparcia możesz oczekiwać
nauczysz się, jak przygotować ofertę sponsorską i listę świadczeń sponsorskich dla projektu
będziesz wiedział/a jak dobrze poprowadzić spotkanie z potencjalnym sponsorem
dowiesz się, jak wygląda umowa sponsorska i jak profesjonalnie współpracować ze sponsorem
Kto poprowadzi szkolenie?
Joanna Gogolińska
Prezeska Zarządu Fundacji Promo&FundMenedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu. W l. 2013-2023 odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii. Nadzorowała 10 edycji Programu Explory wspierającego młode talenty naukowe, w trakcie których zorganizowano 50 wydarzeń do 60 tys. odbiorców łącznie. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR. Absolwentka kursu PROMENGO realizowanego przez FAOO, finansowanego ze środków Amerykańskiej Fundacji Wolności.
Joanna Gogolińska
Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund
Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu.
W l. 2013-2023 odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii. Nadzorowała 10 edycji Programu Explory wspierającego młode talenty naukowe, w trakcie których zorganizowano 50 wydarzeń do 60 tys. odbiorców łącznie. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR. Absolwentka kursu PROMENGO realizowanego przez FAOO, finansowanego ze środków Amerykańskiej Fundacji Wolności.
Natasza Nikiel
Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&FundMenadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Angielskiego w Biznesie.
Natasza Nikiel
Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund
Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Angielskiego w Biznesie.
Informacje organizacyjne
Organizator
Fundacja PROMO&FUND
Pozostałe
Ilość miejsc: 25
(maksymalnie 2 osoby z jednej organizacji)
Zapewniamy barek kawowy i poczęstunek.
Termin i godziny
Szkolenie odbędzie się 5.10.2023
w godzinach od 9.30 do 16.30
Masz pytania?
Napisz do nas na adres
biuro@promoandfund.pl
Miejsce
Spotykamy się w KOSZARACH FUNKA
ul. Kasprowicza 4, 10-220 Olsztyn
Ważna informacja
Na szkoleniu będzie możliwość aplikowania o bezpłatną usługę doradczo-szkoleniową dla Twojej organizacji!
Szkolenie jest bezpłatne dzięki dofinansowaniu ze środków Samorządu Warmińsko-Mazurskiego.
Wypełnij formularz i zapisz się.
Czekamy na Ciebie!
Fundacja PROMO & FUND powstała w 2022 roku w Warszawie z inicjatywy dwóch ekspertek, które swoje doświadczenie promocyjne i fundraisingowe zdobyły zarówno w sektorze biznesowym jak i pozarządowym.
Poprzez działania naszej Fundacji chcemy pomóc praktykom rozwijać się w obszarze fundraisingu i promocji, aby jeszcze lepiej mogli pozyskiwać środki i zasoby dla swoich organizacji i beneficjentów działań. Naszym celem jest stworzenie przyjaznej społeczności, która chce dzielić się wiedzą i doskonalić swoje umiejętności, aby zmieniać świat na lepsze.
Joanna Gogolińska i Natasza Nikiel
Projekt „ABC FUNDRAISINGU. Wzmocnienie potencjału organizacji pozarządowych z Warmii i Mazur w zakresie fundraisingu” sfinansowany jest ze środków Samorządu Warmińsko-Mazurskiego na podstawie umowy Nr 13/DSPP-III.614.2.2022/2.
Na projekt składa się szkolenie dla organizacji pozarządowych, webinar oraz usługa doradczo-szkoleniowa dla wybranej organizacji z Warmii i Mazur.