ABC Fundraisingu

Projekt dla organizacji pozarządowych
z Warmii i Mazur

&

Twoja organizacja chce pozyskiwać pieniądze od firm, ale nie wiesz, od czego zacząć?

&

Masz pomysł za współpracę z konkretną firmą, ale głowisz się, jak napisać atrakcyjną ofertę?

&

Masz wątpliwości, jakie korzyści może zaoferować sponsorowi Twoja organizacja?

&

Nie wiesz, jak przygotować się do spotkania ze sponsorem?

Jeśli tak, zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie
dla organizacji pozarządowych z Warmii i Mazur:

Pozyskiwanie środków dla organizacji pozarządowych w praktyce
– jak rozpocząć współpracę z partnerem biznesowym?

Szkolenie odbędzie się 5 października 2023 w Olsztynie.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

&

dowiesz się, jak przygotować się do pozyskiwania środków od firm

&

nauczysz się prezentacji swojego projektu tak, aby zainteresować nim potencjalnego sponsora

&

będziesz wiedział/a, gdzie szukać dofinansowania i jakich form wsparcia możesz oczekiwać

&

nauczysz się, jak przygotować ofertę sponsorską i listę świadczeń sponsorskich dla projektu

&

będziesz wiedział/a jak dobrze poprowadzić spotkanie z potencjalnym sponsorem

&

dowiesz się, jak wygląda umowa sponsorska i jak profesjonalnie współpracować ze sponsorem

Kto poprowadzi szkolenie?

Joanna Gogolińska

Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu. W l. 2013-2023 odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii. Nadzorowała 10 edycji Programu Explory wspierającego młode talenty naukowe, w trakcie których zorganizowano 50 wydarzeń do 60 tys. odbiorców łącznie. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR. Absolwentka kursu PROMENGO realizowanego przez FAOO, finansowanego ze środków Amerykańskiej Fundacji Wolności.

Joanna Gogolińska

Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu.
W l. 2013-2023 odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii. Nadzorowała 10 edycji Programu Explory wspierającego młode talenty naukowe, w trakcie których zorganizowano 50 wydarzeń do 60 tys. odbiorców łącznie. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR. Absolwentka kursu PROMENGO realizowanego przez FAOO, finansowanego ze środków Amerykańskiej Fundacji Wolności.

Natasza Nikiel

Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Angielskiego w Biznesie.

Natasza Nikiel

Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Angielskiego w Biznesie.

Informacje organizacyjne

Organizator

Fundacja PROMO&FUND

Pozostałe

Ilość miejsc: 25
(maksymalnie 2 osoby z jednej organizacji)
Zapewniamy barek kawowy i poczęstunek.

Termin i godziny

Szkolenie odbędzie się 5.10.2023
w godzinach od 9.30 do 16.30

Masz pytania?

Napisz do nas na adres
biuro@promoandfund.pl

Miejsce

Spotykamy się w KOSZARACH FUNKA
ul. Kasprowicza 4, 10-220 Olsztyn

Ważna informacja

Na szkoleniu będzie możliwość aplikowania o bezpłatną usługę doradczo-szkoleniową dla Twojej organizacji!

Szkolenie jest bezpłatne dzięki dofinansowaniu ze środków Samorządu Warmińsko-Mazurskiego.

Wypełnij formularz i zapisz się.
Czekamy na Ciebie!

Imię i nazwisko
Email
Jaką organizację z terenu Warmii i Mazur reprezentujesz?
Oświadczam, że

Twoje zgłoszenie zostało wysłane!
Proszę poprawnie wypełnić wszystkie pola formularza

Kim jesteśmy?

Fundacja PROMO & FUND powstała w 2022 roku w Warszawie z inicjatywy dwóch ekspertek, które swoje doświadczenie promocyjne i fundraisingowe zdobyły zarówno w sektorze biznesowym jak i pozarządowym.

Poprzez działania naszej Fundacji chcemy pomóc praktykom rozwijać się w obszarze fundraisingu i promocji, aby jeszcze lepiej mogli pozyskiwać środki i zasoby dla swoich organizacji i beneficjentów działań. Naszym celem jest stworzenie przyjaznej społeczności, która chce dzielić się wiedzą i doskonalić swoje umiejętności, aby zmieniać świat na lepsze.

Joanna Gogolińska i Natasza Nikiel

Projekt „ABC FUNDRAISINGU. Wzmocnienie potencjału organizacji pozarządowych z Warmii i Mazur w zakresie fundraisingu” sfinansowany jest ze środków Samorządu Warmińsko-Mazurskiego na podstawie umowy Nr 13/DSPP-III.614.2.2022/2.
Na projekt składa się szkolenie dla organizacji pozarządowych, webinar oraz usługa doradczo-szkoleniowa dla wybranej organizacji z Warmii i Mazur.

Scroll to Top