KONFERENCJA PROMO&FUND

7-8 GRUDNIA 2023
WROCŁAW

Iceland Liechtenstein Norway - Active citizen fund

O konferencji

Twoja organizacja pozarządowa szuka nowych pomysłów na finansowanie swoich działań?
Chcesz prowadzić działania promocyjne, które wzmocnią jej potencjał fundraisingowy?
A może marzysz o tym, aby zbudować wokół organizacji wspierającą społeczność beneficjentów
i sojuszników?

Jeśli tak – zapraszamy Cię na bezpłatną konferencję o tym, jak budować dobre partnerstwa NGO z biznesem i dlaczego wizerunek organizacji to podstawa dobrego fundraisingu.
Kiedy?
7 grudnia 2023 w godzinach 10.00 – 16.40
8 grudnia 2023 w godzinach 9.00 – 15.30
Gdzie?
Wrocławski Park Technologiczny, budynek Delta, ul. Duńska 9, Wrocław
Dla kogo?
Zapraszamy członków zarządu, szefów działów PR i fundraisingu, specjalistów ds. promocji i fundraiserów działających w organizacjach pozarządowych, przedstawicieli firm, które realizują programy społeczne i współpracują z organizacjami pozarządowymi, a także założycieli  młodych organizacji, stawiających pierwsze kroki w sektorze pozarządowym.
Szczególnie zapraszamy organizacje pozarządowe, których siedziba znajduje się poza Warszawą.

Udział w konferencji jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji i potwierdzenia udziału.

Liczba miejsc jest ograniczona. Zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji.

Co na Ciebie czeka

&

3 panele tematyczne z udziałem doświadczonych praktyków NGO i przedstawicieli świata biznesu.

&

6 warsztatów i sesji tematycznych o różnym poziomie zaawansowania do wyboru.

&

Konkretna wiedza w obszarze fundraisingu i promocji, która pozwoli Ci lepiej pozyskiwać środki i zasoby dla organizacji.

&

Możliwość nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń z innymi praktykami NGO.

100% praktyki i same konkrety!

Program konferencji

7 grudnia 2023 (czwartek) – Dzień pierwszy

od 9:30
Rejestracja uczestników i powitalna kawa
10:00 – 10:10
Otwarcie Konferencji
10:10 – 12:00
PANEL 1
Partnerstwa organizacji pozarządowych z biznesem. Kto może być sojusznikiem naszej idei? Jak budować trwałe partnerstwa?
Prowadzenie: Joanna Gogolińska, Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund.
10:10 – 10:30
Jak trafić do serc, umysłów i portfeli społeczności lokalnej – Program Stypendialny „Z rączki do rączki”.
Zuzanna Komornicka, Specjalistka ds. marketingu i komunikacji, Federacja Funduszy Lokalnych w Polsce, Fundusz Lokalny Masywu Śnieżnika.
10:30 – 10:50
Biznes zaangażowany w koprodukcję działań społecznych.
Agata Kominiak, Członkini Zarządu Fundacji im. Julii Woykowskiej, fundatorka Muzeum Historii Kobiet.

Jak pisać scenariusz gwarantujący sukces? W jaki sposób wymiana, analiza potrzeb, eksperckość i profesjonalizm trzeciego sektora wpływają na nawiązywanie relacji i utrzymywanie partnerstw?

10:50 – 11:10
Jak Zwolnieni z Teorii dbają o partnerstwa, czyli jak udało się nam zbudować tak dużą koalicję partnerów i co sprawia, że z nami zostają. Biznesowa taktyka w służbie NGOsa.
Rafał Flis, Współzałożyciel i członek zarządu fundacji Zwolnieni z teorii.
11:10 – 11:30
Partnerstwa z biznesem i organizacjami pozarządowymi w Fundacji Empiria i Wiedza.
Joanna Przydatek, Menadżerka ds. zarządzania projektami, Fundacja Empiria i Wiedza.
11:30 – 12:00
Partnerstwa organizacji pozarządowych z biznesem – dyskusja panelowa.
&Jak skutecznie nawiązać relację z biznesem?
&Jak wykorzystać potencjał partnerów dla promocji naszej idei?
&Jak rozwijać projekt we współpracy z firmami?
Prowadzenie: Joanna Gogolińska.
Uczestnicy: Rafał Flis, Agata Kominiak, Zuzanna Komornicka, Joanna Przydatek.
12:00 – 12:30
Przerwa kawowa
12:30 – 14:00
PANEL 2
Budujemy społeczność wokół własnych mediów. Strony internetowe, newslettery, podcasty.
Prowadzenie: Natasza Nikiel, Wiceprezeska Fundacji Promo&Fund, Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju.
12:30 – 12:50
Jak budujemy społeczność ludzi odpowiedzialnych za przyszłość?
Agnieszka Pałys, Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego, Wrocławski Park Technologiczny, Prezeska Fundacji Pro Mathematica.
12:50 – 13:10
Jak z naukowca zrobić influencera? – explorowanie i rozwijanie społeczności Programu Explory.
Ewa Babicka, Specjalistka ds. promocji, Fundacja Zaawansowanych Technologii.

Program Explory od 12 lat wyszukuje, rozwija i sieciuje młode talenty w Polsce. Co roku przez różne odsłony inicjatywy „przewijają się” setki uczniów i uczennic. Jak wykorzystać ten potencjał w dalszej komunikacji z młodymi i ich otoczeniem? Co robić, by na pozór proste, szkolne historie stały się inspiracją i zachwyciły tysiące osób? W prelekcji opowiem o projektach komunikacyjnych Programu Explory, m.in. programie popularnonaukowym na YT czy nowych podcastach „Halo Nauka”.

13:10 – 13:30
Rozpal ognisko. Zobaczą i przyjdą.
Jacek Maciejewski, Prezes Zarządu, Fundacja Rak’n’Roll.
13:30 – 14:00
Budujemy społeczność wokół własnych mediów – dyskusja panelowa.
&Jak rozbudowywać własne media i budować wokół nich społeczność.
&Jak wykorzystać własne media do działań fundraisingowych.
Prowadzenie: Natasza Nikiel.
Uczestnicy: Ewa Babicka, Agnieszka Pałys, Jacek Maciejewski
14:00 – 15:00
Przerwa kawowa
15:00 – 16:30
PANEL 3
Niech inni o nas mówią – z przekonaniem i zgodnie z prawdą.
Prowadzenie: Izabela Jezierska-Świergiel, Wiceprezeska Zarządu Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych.
15:00 – 15:30
Biznes nie gryzie. Jak zachęcić firmy do mówienia o naszym projekcie? Jak skutecznie pozyskiwać od firm środki na swoją działalność?
Przemysław Przybylski,  Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznik Prasowy Crédit Agricole.
Dominik Dobrowolski, Ekolog, edukator i podróżnik. 
15:30 – 16:00
Jak mówić o trudnych tematach tak, aby wzbudzić w ludziach chęć wspierania naszej idei?
Katarzyna Czarnota, Helsińska Fundacja Praw Człowieka.
16:00 – 16:30
Niech inni o nas mówią – z przekonaniem i zgodnie z prawdą – dyskusja panelowa.
&Problemy społeczne w filmach i książkach- jak współpracować z twórcami filmów, seriali i z autorami książek?
&Nasi beneficjenci to nasi ambasadorzy – jak ich włączyć w działania promocyjne i fundraisingowe.
Prowadzenie: Izabela Jezierska-Świergiel.
Uczestnicy: Katarzyna Czarnota, Przemysław Przybylski, Dominik Dobrowolski.
16:30
Zakończenie pierwszego dnia konferencji

8 grudnia 2023 (piątek) – Dzień drugi

Sesje tematyczne i warsztaty

od 8:30
Kawa na powitanie
9:00 – 12:00
Jak wdrożyć newsletter w organizacji.
Natasza Nikiel, Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund, Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia.
Zastanawiasz się, jak być w stałym kontakcie ze społecznością skupioną wokół Twojej organizacji? Jedną z metod jest newsletter. Zapraszam na warsztat, podczas którego pokażę, jak wdrożyć newsletter w organizacji. Omówię, jak wykorzystać newsletter w działaniach organizacji, jak dobierać i planować treści. Zademonstruję dostępne narzędzia do wysyłki newsletterów i związane z nimi możliwości automatyzacji kontaktu z odbiorcami. Pokażę także, jak budować bazę odbiorców newslettera wykorzystując do tego działania organizacji.
&Poziom: dla początkujących.
&Obszar: promocja.
&Formuła: warsztat.
VIDEO dla idei – Jak samodzielnie tworzyć materiały video spełniające różne cele promocyjne i fundraisingowe?
Leonard Osiadło, OKO.press
Co sprawia, że opowieść wciąga? Czy są organizacje, które nie mają nic ciekawego do opowiedzenia? I jakiego sprzętu trzeba, aby nakręcić film promocyjny? Podczas tego warsztatu będziemy opowiadać bajki, nawijać makaron na uszy i bezwstydnie kraść. Rozpracujemy anatomię dobrej historii – sprawdzimy jak działa storytelling i zaprzęgniemy go do pracy w szczytnym celu. Podpatrzymy jak inni porywają opowieściami do działania i ukradniemy od nich, co się da. Dowiemy się też jak sprawić, by wycelowana w nas kamera nie obezwładniała oraz przekonamy się w działaniu, czy trzeba być Spielbergiem, żeby kręcić filmy.
&Poziom: dla początkujących / zaawansowanych.
&Obszar: fundraising / promocja.
&Formuła: warsztat.
Po co nam te raporty? Czyli o tym, jak czytać między wierszami.
Marta Bodys, CEO, Insight

Jaką rolę odgrywają i mogą odgrywać raporty dot. CSR, ESG czy trendów na rynku? Dlaczego warto je czytać i jak robić to efektywnie? Jak odróżnić marketingowe treści od prawdziwych insightów płynących z raportu i co najważniejsze – jak wykorzystać to wszystko w praktyce? Odpowiedzi na te pytania znajdą uczestnicy warsztatu, który będzie opierał się na praktycznym podejściu do tematu wykorzystywania rynkowych raportów w codziennej pracy.

&Poziom: dla początkujących.
&Obszar: fundraising / promocja.
&Formuła: sesja tematyczna.
8 darmowych działań marketingowych, które znacząco poprawią widoczność Twojej organizacji.
Justyna Dzikowska, Head of Marketing w Brand24

Aby skutecznie pomagać, nasze działania muszą zostać zauważone. Jak to osiągnąć nie wydając pieniędzy na reklamę? Znacznie trudniej! Będziemy musieli zainwestować swój czas, kreatywność, zbudować długofalowe relacje i postawić na rozwój kompetencji wewnętrznych. Jeśli jesteście gotowi, zapraszam na warsztat, na którym omówimy darmowe, ale jakże wartościowe działania, taktyki i narzędzia, które możecie wykorzystać do promocji swojej organizacji.

&Poziom: dla każdego.
&Obszar: fundraising / promocja.
&Formuła: wykład.
12:00- 12:30
Przerwa kawowa
12:30 – 15:30
“Szyta na miarę” oferta sponsorska w 7 krokach.
Joanna Gogolińska, Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund.

Twoja organizacja chciałaby nawiązać współpracę z biznesem, ale nie wiesz, jak przygotować dobrą ofertę? Zapraszam Cię na krótkie warsztaty, podczas których wspólnie będziemy przygotowywać założenia do oferty sponsorskiej.

Odpowiemy sobie na pytania, jak przedstawić organizację i przedsięwzięcie w naszej ofercie oraz jak wyrazić potrzeby i oczekiwania odnośnie współpracy z potencjalnym partnerem. Porozmawiamy także o tym, jak pokazać w ofercie korzyści dla partnera oraz jak przygotować listę świadczeń promocyjnych. Przygotuj się na pracę w grupach warsztatowych i na naukę przez działanie!

&Poziom: dla początkujących, ale zaawansowanych także zapraszam do wymiany doświadczeń!.
&Obszar: fundraising.
&Formuła: warsztat.
Bądź Ambasadorem swojej organizacji – Jak przygotować i przeprowadzić profesjonalne spotkanie z sponsorem/ darczyńcą Twojej organizacji.
Tomasz Nikiel – trener biznesu, ekspert w dziedzinie umiejętności społecznych i kompetencji miękkich.

Dobrze przemyślane i profesjonalnie przygotowane spotkanie z potencjalnym sponsorem organizacji, może otworzyć drzwi do pozyskanie wsparcia dla niej, lecz co równie ważne, może być przepustką do dłuższej współpracy. Warto więc podnieść swoje kompetencje dotyczące profesjonalnego przygotowanie takiego spotkania i określenia i zredukowania ryzyk, które mogą podczas niego wystąpić. Warto również poznać techniki które pomagają przekonać sponsora do osoby reprezentującej organizację i przygotowanej przez nią oferty. O tych aspektach osoby działającej w organizacji traktuje nasz warsztat.

&Poziom: dla początkujących / zaawansowanych.
&Obszar: fundraising / promocja / rozwój osobisty.
&Formuła: warsztat.
Kryzysy komunikacyjne – jak zapobiegać, reagować i minimalizować wpływ na beneficjentów i darczyńców.
Izabela Jezierska-Świergiel, Ekspertka ds. projektów społecznych, Wiceprezeska Zarządu Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych.

Dla fundacji kryzys komunikacyjny to wyjątkowo trudna sytuacja. Wizerunek organizacji budowany jest głównie na zaufaniu społecznym. Koszty kryzysu mogą być ogromne, a NGO zazwyczaj nie dysponuje środkami finansowymi, które mogłyby pomóc w odzyskaniu “dobrego imienia”. Porozmawiamy o książce kryzysowej oraz omówimy kilka ciekawych case’ów. Wspólnie zastanowimy się czy można przygotować się na kryzys komunikacyjny i jak reagować w trudnych sytuacjach.

W drugiej części spotkania poszukamy obszarów kryzysowych w zaproponowanych przez uczestników organizacjach i zastanowimy się jak można zabezpieczyć organizację na wypadek ich zaistnienia.

&Poziom: dla zaawansowanych.
&Obszar: promocja / fundraising.
&Formuła: wykład / dyskusja.
15:30
Zakończenie drugiego dnia konferencji

Prelegenci i trenerzy

Ewa Babicka

Specjalistka ds. promocji, Fundacja Zaawansowanych Technologii

Specjalistka ds. komunikacji, z 11 letnim doświadczeniem w sektorze organizacji pozarządowych. Koordynowała działania komunikacyjne m.in w Fundacji Synapsis czy Stowarzyszeniu WIOSNA (projekty Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości), gdzie współtworzony przez nią projekt został nagrodzony tytułem Kampanii Społecznej Roku i nagrodą Kreatura 2016. W agencjach PR- owych wspierała marki komercyjne i społeczne w zakresie komunikacji zewnętrznej, współpracy z mediami i działań w social mediach. W Fundacji Zaawansowanych Technologii, od stycznia 2022 odpowiada za całość działań komunikacyjnych. Wielbicielka małych miasteczek, czarnej kawy i musicali.

Marta Bodys

CEO, Insight

Od kilkunastu lat związana z komunikacją projektów społecznych i komercyjnych, realizowanych nie tylko w kraju, ale też międzynarodowo, szczególnie w ramach inicjatyw UE. CEO firmy Insight, która zajmuje się kompleksową komunikacją dla biznesu i nauki. Zwolenniczka postrzegania komunikacji jako kompleksowego procesu, który powinny wdrażać firmy i organizacje. Autorka publikacji naukowych dotyczących komunikacji społecznej i politycznej w Polsce.

Katarzyna Czarnota

Helsińska Fundacja Praw Człowieka

Socjolożka, badaczka, koordynatorka projektów w Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. W swoich badaniach wykorzystuje metodologię krytycznych badań w działaniu, koncentrując się na wskazywaniu sposobów łączenia teorii z praktyką i tworzeniu modeli produkcji wiedzy opartych na kwestionowaniu istniejących podziałów i ról. W ostatnich latach była zaangażowana w interdyscyplinarne projekty dotyczące „kryzysu azylowego UE”, mieszkalnictwa, gentryfikacji, neo-rasizmu i form przemocy wobec osób z doświadczeniem uchodźstwa i migracji.

Dominik Dobrowolski

Ekolog, edukator i podróżnik, www.cycling-recycling.eu

Od ponad 30 lat zaangażowany w walkę z zanieczyszczaniem środowiska. Członek Rady Naukowej Hydropolis. Społecznik Roku 2022 tygodnika Newsweek Polska. Pomysłodawca i organizator akcji: #CyclingRecycling, Eko-Walentynki, Recykling Daje Owoce, Recykling Rejs, Śmieci Skrzydeł Nie Mają, Akcja Czysta Odra Akcja Czysta Wisła, Kręci Nas Recykling, międzynarodowy spływ kajakowy Wrocław-Berlin.

Justyna Dzikowska

Head of Marketing, BRAND24

Marketerka z dziesięcioletnim doświadczeniem zdobywanym głównie w obrębie globalnych SaaSów i agencji. Pracowała dla takich marek jak Wedel, Winiary, Soraya, Packhelp, Divante czy Piwik PRO. Ulubione obszary to Content Marketing, Influencer Marketing i Media Społecznościowe. Absolwentka Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.

Rafał Flis

Współzałożyciel, Wiceprezes Zarządu fundacji Zwolnieni z Teorii

Jeden z założycieli fundacji Zwolnieni z Teorii, która wprowadziła pracę zespołową do polskich szkół średnich. Uczniowie realizując prawdziwe projekty społeczne zdobywają kompetencje przyszłości. Social Innovator of the Year 2016 in PL by MIT Tech Review.

Joanna Gogolińska

Prezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menedżerka i fundraiserka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym w organizacjach pozarządowych oraz w sektorze biznesu. Przez 10 lat odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii, w latach 2022-23 na stanowisku Wiceprezeski Fundacji. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych.

Izabela Jezierska-Świergiel

Wiceprezeska Zarządu, Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych

Ekspertka ds. projektów społecznych. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację multimedialną na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studia podyplomowe na kierunku PR w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat jest odpowiedzialna za realizację wszystkich kampanii Fundacji ITAKA, zarówno tych profilaktycznych jak i fundraisingowych, które zostały docenione przez jury branżowych plebiscytów i konkursów (m.in. „Snap&Seek”, „Gdzie jest Andrzej?”). Odpowiedzialna za współpracę z mediami. Pełni także rolę rzecznika prasowego Fundacji.

Agata Kominiak

Członkini zarządu Fundacji im. Julii Woykowskiej, fundatorka Muzeum Historii Kobiet

Pedagożka, trenerka, członkini zarządu Fundacji im. Julii Woykowskiej i fundatorka w Fundacji Muzeum Historii Kobiet, wcześniej dyrektorka sprzedaży i marketingu. Koordynuje projekty aktywizacji i wzmocnienia kobiet, w tym społecznego włączania kobiet z Ukrainy. Prowadzi Warsztaty Mocy w szkołach, zabiera nastolatki na sesję Rady Gminy i składa petycję, by pokazywać im sprawczość. Współautorka gry społecznej (przygotowanej w ramach inkubatora Włącznik Innowacji Społecznych) – Dziewczyny Rządzą!, w której graczki wcielają się w role Radnych i rozwiązują problemy miasta.

Zuzanna Komornicka

Specjalistka ds. marketingu i komunikacji, Federacja Funduszy Lokalnych w Polsce, Fundusz Lokalny Masywu Śnieżnika

Certyfikowana trener, wykładowczyni, inspiratorka, ekspertka ds. promocji. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego,
The City University of New York, Akademii Mistrzów Treningu. Od ponad 15 lat pracuje dla ludzi i z ludźmi. Zajmuje się doradztwem, opracowywaniem strategii i kampanii promocji dla środowiska biznesowego, startupowego i NGO oraz szkoleniami dot. marketingu, kreatywności, design thinking czy event managementu. Na swoim koncie ma zrealizowanych ponad 2000 godzin szkoleniowych oraz wiele innowacyjnych kampanii i autorskich projektów.

Jacek Maciejewski

Prezes zarządu, Fundacja Rak’n’Roll

Ma bardzo duże doświadczenie w zakresie komunikacji marketingowej, jako twórca strategii i kreacji. Pracował z licznymi markami, a wśród nich z małymi, wprowadzając je na rynek i największymi, odpowiadając za ich rozwój. Tworzenie i budowanie marek jest jego talentem i pasją. Stworzył m.in. markę Fundacji Rak’n’Roll. Kieruje Zespołem Komunikacji i Fundraisingu w Rak’n’Rollu, jest także członkiem zarządu Fundacji. Jest jednym z twórców konceptu Profilaktyki Na Nowo, który zmienia paradygmat komunikacji profilaktyki nowotworów i chorób cywilizacyjnych.

Natasza Nikiel

Wiceprezeska Zarządu Fundacji Promo&Fund

Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe a także Prezeska Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, działającej na rzecz mieszkanek Bielska-Białej i okolicznych gmin.

Tomasz Nikiel

Trener biznesu, ekspert ekspert w dziedzinie umiejętności społecznych i kompetencji miękkich

Trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem, ekspert w dziedzinie umiejętności społecznych i kompetencji miękkich, twórca programów rozwojowych, wykładowca akademicki, absolwent szkoły trenerów. Ma na swoim koncie niemal 7000 godzin szkoleń i konsultacji stacjonarnych i on-line. Pomaga ludziom w rozwoju. Uczy, jak budować relacje przez komunikację. Pomaga zrozumieć i wdrożyć umiejętności społeczne i kompetencje miękkie w codziennym życiu. Pracuje z liderami i zespołami w firmach i instytucjach w całej Polsce.

Leonard Osiadło

Fundraiser, OKO. press

Miłośnik opowiadania historii, backstage’u i tabelek. Swoją przygodę z trzecim sektorem zaczynał w Stowarzyszeniu WIOSNA, gdzie współtworzył komunikację videostorytellingową dla Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. Przeprowadził wywiady m.in. z Yoko Ono, Robertem Lewandowskim i Agnieszką Radwańską. Odpowiadał za direct mailing i e-mail journey w Polskiej Akcji Humanitarnej i Krytyce Politycznej. Obecnie rozwija fundraising indywidualny w OKO.press. W wolnym czasie uczeń klasy perkusji w Szkole Muzyki Rozrywkowej i Jazzu im. Krzysztofa Komedy.

Agnieszka Pałys

Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego, Wrocławski Park Technologiczny, Prezeska Fundacji Pro Mathematica

Prezes Zarządu Fundacji Pro Mathematica, Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego we Wrocławskim Parku Technologicznym. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła interdyscyplinarne, podyplomowe studia Executive MBA. Zarządza Niepublicznym Przedszkolem „Technoludek”. Poza kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze prawnym, mocno zaangażowana w edukację oraz promowanie przedsiębiorczości.

Przemysław Przybylski

Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznik Prasowy, Credit Agricole

Od 2017 r. pełni funkcję dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego banku Credit Agricole. Wcześniej był rzecznikiem i kierownikiem Działu Public Relations Lotniska Chopina w Warszawie, a także rzecznikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Lasów Państwowych oraz Rzecznika Praw Dziecka. Przez ponad 10 lat był dziennikarzem, m.in. w RMF FM, Telewizji Polskiej i Ekspressie Wieczornym. W latach 2001-05 był członkiem Zarządu Głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W latach 2014-15 dwukrotnie wybierany był do trójki najlepszych rzeczników prasowych w branżowym konkursie Protony.

Joanna Przydatek

Menadżerka ds. zarządzania projektami w Fundacji Empiria i Wiedza

Od wielu lat pracuje jako pedagog, edukatorka i trenerka. Ma doświadczenie działania w wielu sektorach; przez kilkanaście lat pracowała w rolach liderskich i zarządczych w organizacjach pozarządowych, oświacie i kulturze. Z uwagą przygląda się sposobom komunikacji między ludźmi, co jest związane z wieloma kursami, które ukończyła (m.in. NVC, Skala Współpracy, mediatorów sądowych).

Rejestracja na konferencję zakończyła się.

Zarejestruj się


Partnerzy konferencji

Wrocławski Park Technologiczny
Projektujemy przyszłość
Insight PR

Projekt realizowany przez

Projekt finansowany przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG i Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.

Kim jesteśmy?

Fundacja PROMO & FUND powstała w 2022 roku w Warszawie z inicjatywy dwóch ekspertek, które swoje doświadczenie promocyjne i fundraisingowe zdobyły zarówno w sektorze biznesowym jak i pozarządowym. Poprzez działania naszej Fundacji chcemy pomóc praktykom rozwijać się w obszarze fundraisingu i promocji, aby jeszcze lepiej mogli pozyskiwać środki i zasoby dla swoich organizacji i beneficjentów działań. Naszym celem jest stworzenie przyjaznej społeczności, która chce dzielić się wiedzą i doskonalić swoje umiejętności, aby zmieniać świat na lepsze.

Zapisz się do newslettera, aby otrzymać comiesięczną dawkę bezpłatnej wiedzy oraz informacje o naszych działaniach!

Scroll to Top